5 jutarnjih navika koje ubrzavaju metabolizam

datum: 08.08.2018.

Želite da ubrzate svoj metabolizam i učinite da vaše telo sagoreva svakog dana 200-500 kalorija više nego inače? Pokušajte da uradite ovih pet jednostavnih aktivnosti svakog jutra - i videćete impresivnu razliku za nedelju dana.

1. Vežbajte ujutru
Jutarnja gimnastika nije samo odličan način da se razbudite, već i pravi motor za vaš metabolizam. Vežbanje u prepodnevnim časovima će aktivirati telo i metabolizam, a tokom dana vaše telo će masti pretvarati u energiju intenzivnije nego inače. Ako vežbate na otvorenom – još bolje. Dovoljno je samo 20 minuta fizičke aktivnosti.

2. Povećajte opterećenje
Želite da vam telo sagori tokom dana 200 kalorija više nego obično, ali da ne morate da menjate navike? Ako dodate svojoj jutarnjoj gimnastici 2,5 minuta intenzivne fizičke aktivnosti, to je moguće. Probajte sprint trčanje ili preskakanje konopca – ova dodatna opterećenja za telo ubrzaće sagorevanje masti.

3. Pravilno doručkujte
Najkasnije 40 minuta nakon što se probudite, trebalo bi da imate doručak - zasitan i zdrav. Jaja, ovsena kaša, sir, sveže povrće i voće su idealna hrana za početak dana. I ne zaboravite na šoljicu kafe - to je najbolje piće za vaš metabolizam.

4. Vežbe snage
Uz pravilnu ishranu, vežbe snage će vam doneti telo iz snova. Samo 10 minuta nedeljno je dovoljno da vaš metabolizam radi kao sat. Takođe, znajte da izgradnja mišića zahteva više kalorija nego samo sagorevanje masti - što znači da će vaš metabolizam biti aktivniji.

5. Jedite više voća
O važnosti unosa proteina već sve znamo, ali korisne osobine voća i bobica, bogatih antioksidantima, često zaboravljamo. U međuvremenu, ove namirnice pomažu u normalizaciji čak i metabolizma. Sveže voće i bobice kao užina su odličan izbor - ukusno, jednostavno i veoma korisno.


Foto: goodhouse.ru

 

© 2021 MarieClaire | All rights reserved.