Novi Kenzo miris u čast generacije We

Foto: Hype Bae, datum: 11.08.2019.

Kreiran od strane cenjenog parfimera Jerome Di Marina, inspirisan umetničkim direktorima koji su skoro napustili ovaj brend, najnoviji miris KENZO brenda upravo je stigao…

Nazvan Kenzo World Power, ovaj parfem sadrži neke neočekivane i namerno kontrastne tonove, uključujući kristalnu morsku so i tonka zrnca. Di Marino kaže da upotreba neobičnih sastojaka predstavlja namerni pokušaj da se opovrgnu predrasude o ženskim mirisima. “To je miris bez cveća. Ženstvenost, bez cvetnosti. Sasvim novi koncept u svetu parfema. Želeo sam da ovaj parfem reflektuje vrednosti Gen We, optimistične, pluralistične, i stvarne: bez filtera”. 

Dizajn flašice je podjednako nekonvencionalan i inspirisan Kenzo modnom kolekcijom. Kreirana u formi oka, flašica ima teksturne efekte i poklopac koji postaje transparentan, slično detaljima koji se mogu videti na ovogodišnjoj kolekciji tašni i aksesoara. Kao dodatni omaž, srebrne perlice nas asociraju na dugmad koja se može videti na najnovijem asortimanu Kenzo bomber i običnih jakni. 

Slike kampanje novog mirisa možete videti u galeriji, a takođe morate znati da je on već sada dostupan za kupovinu. 

© 2019 MarieClaire | All rights reserved.