Novi detalji Karl Lagerfeld x L’Oreal Paris kolekcije

Foto: Fashionista, datum: 12.09.2019.

Nakon što je najavljena u junu ove godine, saradnja Karl Lagerfeld i L’Oreal Paris brenda konačno dobija svoju formu, sa predstavljanjem prvih vizuala…

Kolekcija će u sebi sadržati DNK oba brenda, sa ženstvenim nijansama kojima kontrira Lagerfeldov rock’n’roll šik. Make up kolekcija, na kojoj je Karl Lagerfeld počeo da radi pre nego što je preminuo, predstaviće još jedan omaž slavnom modnom geniju. Vizija ovog dizajnera, koju je izložio pre svoje smrti, biće do tančina iznesena od strane kreativnih timova oba brenda, nudeći sveže, ženstvene nijanse, koje su tipično pariske, uz dodatak rock’n’roll elegancije koja definiše Lagerfeldov brend. 

Globalni predsednik L’Oreal Paris brenda, Delphine Viguier rekla je: “Za L’Oreal Paris, sve saradnje sa modnim dizajnerima predstavljaju pravu čast, ali ova sa sobom nosi sasvim drugačije značenje. Dok je Karl poremetio hijerarhiju i demokratizovao modu, L’Oreal Paris brend je kreirao šminku u skladu sa pravilima i željama žena. Radujemo se što ćemo sa svetom podeliti šminku rođenu iz ove kreativne konekcije”.

Od širokog asortimana nijansi, do teksture proizvoda, ništa nije bilo prepušteno slučaju tokom kreiranja linije koja će biti idealna za sve vrste žena tokom različitih trenutaka u danu – od elegantnog dnevnog izgleda, do odvažnijih večernjih varijanti.

Kolekcija se sastoji palete sa devet visoko pigmentisanih senki, dua hajlajtera, ekstra crne maskare i ultra mat ajlajnera u crnoj i srebrnasto pink boji. Rouge a Levres Color Riche Satin karmin sadrži hranjivu formulu, a biće dostupan u šest nijansi čija imena podsećaju na Karla Lagerfelda: Kultured, Ironik, Provokative, Karismatic, Kontrasted.

Kampanja, u kojoj su zvezde Doutzen Kroes, Luma Grothe i Soo Joo Park inspirisana je karlizmima – najinteresantnijim trenucima slavnog nemačkog dizajnera. Kolekcija će zvanično biti lansirana 27.septembra, tokom nedelje mode u Parizu. 

© 2019 MarieClaire | All rights reserved.