Da li ste videli novi Gucci univerzalni parfem?

datum: 25.08.2019.

Gucci predstavlja svoj prvi univerzalni miris, odnosno parfem koji nije vezan za pol, niti vreme…

Kreativni direktor Gucci brenda, Alessandro Michele, ostavlja svoj trag u slavnom italijanskom brendu i njihovom beauty sektoru tokom proteklih nekoliko dana, preuzimajući vladavinu parfemskog biznisa i lansirajući kolor kozmetiku u svom stilu. Ovog puta, on je akcentovao novu viziju Gucci Beauty odseka, predstavljajući novi parfem, Memoire d’une Odeur, kao i prateću kampanju sa Harry Stylesom u glavnoj ulozi.

Nakon tiziranja kampanje na društvenim mrežama, Gucci brend je počeo da nam predstavlja predivne slike, koje su nastale kao delo Glena Luchforda. Za kampanju novog parfema, Michele je angažovao raznoliki tim od dvadeset osoba, uključujući Harry Stylesa, pored “pravih ljudi”, poput Harrisa Reeda, studenta koji je skoro završio svoju praksu u Gucci brendu i Ariane Papademetropoulos, umetnice iz Los Anđelesa. 

Pored fotografija, kampanja sadrži i kratki film, koji nam otkriva slike meditacije, sesije ljubljenja, plesa uz vatru i sličnih stvari.

Što se samog parfema tiče, moramo napomenuti da je on polno neutralan, odnosno univerzalan. Njegov profil baziran je na notama kamilice i jasmina, a upakovan je u zelenu staklenu flašicu koja se uklapa uz retro estetiku koju brend prati u poslednje vreme. 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gucci Beauty (@guccibeauty) on

© 2019 MarieClaire | All rights reserved.