Kako influenseri uništavaju slavne brendove

Foto: MarieClaire.com, datum: 01.08.2019.

Prema navodima, influenseri su koštali brendove milijardu dolara, a taj broj će biti još veći do iduće godine.

U januaru, brojni izveštaji su podelili da lažni Instagram influenseri koštaju brendove oko 200 miliona dolara. Sada Business of Fashion otkriva da skorašnja studija navodi da influenseri koji kupuju lažne followere i aktivnost, koštaju brendove oko 1.3 milijarde dolara na godišnjem nivou. Studija je sprovedena od strane kompanije Cheq, a prema projekcijama, taj broj će porasti na 1.5 milijardi dolara do 2020.godine. 

Novac je izgubljen zbog mogućnosti kupovine lažnih followera i aktivnosti, uključujući lajkove i komentare, zbog kojih brendovi veruju da je neko vredan saradnje sa njima. Pored toga, brendovi influenserima plaćaju putovanja, šalju poklone i zapravo ne dobijaju ništa za uzvrat. 

U slučaju da ste se pitali koliko slavne ličnosti dobijaju po jednoj objavi na Instagramu, Kim Kardashian zarađuje oko 300.000 dolara. Glavni modni influenseri dobijaju oko 12.000 dolara po postu, dok za dobijanje pravog prisustva na društvenoj mreži, moraju potrošiti oko 160 dolara. 

© 2019 MarieClaire | All rights reserved.